KIDOT Festival 4: 8 & 9 Οκτωβρίου, ΔΕΘ Helexpo
Post main image

Καθημερινά χάνουμε κάποιες τρίχες λόγω του ότι η τρίχα ανακυκλώνεται. Ο φυσιολογικός αριθμός των τριχών που χάνουμε είναι περίπου 50-100 ωστόσο αν αυτός ο αριθμός υπερβεί τις 100 αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποια από τις παρακάτω αιτίες:
Και για τα δύο φύλα η γήρανση, η κληρονομικότητα, το άγχος, οι ορμονικές μεταβολές, η υπερβολική δόση φαρμάκων, δερματικές παθήσεις, μολύνσεις, λοιμώξεις, προγράμματα δίαιτας, χρήση προϊόντων με χημικά, έκθεση σε ακραίες φυσικές συνθήκες, ατμοσφαιρική μόλυνση, μολυσμένο νερό μπορεί να είναι υπεύθυνες για την απώλεια των μαλλιών μας.

Ποιες είναι όμως οι τροφές που θα μας βοηθήσουν να έχουμε τα πλούσια, λαμπερά και υγιή μαλλιά που τόσο επιθυμούμε;

Κόκκινο κρέας. Αν δεν είστε vegan, φάτε κρέας. Το κόκκινο κρέας είναι μια πλούσια πηγή φεριτίνης. Η φεριτίνη είναι απαραίτητη για την παραγωγή της πρωτεΐνης των κυττάρων των μαλλιών.
Αυγά. Τα αυγά είναι πλούσια σε βιοτίνη, η οποία θα βελτιώσει την ανάπτυξη των μαλλιών. Αν παρατηρήσατε ότι τα μαλλιά σας έχουν αραιώσει τον τελευταίο καιρό, αυτό θα μπορούσε να σημαίνει ότι λείπει βιοτίνη από τη διατροφή σας.

Ψάρια. Τα ψάρια είναι μια μεγάλη πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων και βιταμίνης D. Αν μιλάμε για λιπαρά ψάρια ακόμη καλύτερα. Επιλέξτε ψάρια όπως ο σολομός, ο τόνος, οι σαρδέλες, και η ρέγγα. Μερικές φορές, η τριχόπτωση μπορεί να προκληθεί από φλεγμονή. Τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα καταπολεμούν την φλεγμονή, η οποία με τη σειρά της σταματά την απώλεια μαλλιών. Η βιταμίνη D διεγείρει τα τριχοθυλάκια ενισχύοντας την ανάπτυξη των μαλλιών και την αναγέννηση.
Αμύγδαλα, κριθάρι και φυστικοβούτυρο. Τα φιστίκια και τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε βιταμίνη Ε, η οποία είναι απαραίτητη για υγιή μαλλιά. Μια καθημερινή μερίδα βουτύρου αμυγδάλου θα βοηθήσει τα μαλλιά σας να γίνουν παχιά και λαμπερά. Η λήψη αμύγδαλων είναι παρόμοια με τη λήψη αμυγδαλοβούτυρου, οπότε μπορείτε να επιλέξετε ό,τι από τα δύο επιθυμείτε.
Σπανάκι. Το σπανάκι περιέχει σίδηρο, πρωτεΐνη, σμήγμα, βιταμίνη Α και C, ασβέστιο, κάλιο, ωμέγα-3 οξύ, και μαγνήσιο. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά θα κρατήσoυν τα μαλλιά και το τριχωτό της κεφαλής σας υγιή. Το σμήγμα θα κρατήσει τα μαλλιά σας λαμπερά, αφού αποτελεί ένα φυσικό μαλακτικό για τα μαλλιά σας.
Γαλακτοκομικά Προϊόντα. Γαλακτοκομικά προϊόντα όπως το γάλα, το τυρί και το γιαούρτι είναι εξαιρετικές πηγές των απαραίτητων αμινοξέων και θρεπτικών συστατικών όπως ο σίδηρος, τα ωμέγα-6 λιπαρά οξέα, η βιταμίνη Β12 και Β7, και ο ψευδάργυρος. Η βιταμίνη Β7 (βιοτίνη) βοηθά στην καταπολέμηση της τριχόπτωσης.
Καρύδια. Τα καρύδια είναι πλούσια σε βιταμίνη Β1, Β6, Β7, Β9, και Ε, μαγνήσιο, και πρωτεΐνες. Αυτά τα θρεπτικά συστατικά βελτιώνουν την υγεία του τριχωτού της κεφαλής σας και κάνουν τα μαλλιά και τα νύχια υγιή.
Κοτόπουλο. Το κοτόπουλο περιέχει πρωτεΐνες που θα θρέψουν τα μαλλιά σας, προστατεύοντας τα από βλάβες.
Μανταρίνια. Τα μανταρίνια περιέχουν βιταμίνη C, η οποία ενισχύει την απορρόφηση του σιδήρου από τον οργανισμό. Όσο μεγαλύτερη η πρόσληψη σιδήρου, τόσο καλύτερα είναι τα αποτελέσματα από την άποψη της υγιούς εμφάνισης των μαλλιών.

Σπόροι Chia και λιναρόσπορος. Είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, τα οποία καταπολεμούν τη φλεγμονή και συνδράμουν στην απόκτηση πλούσιας και λαμπερής τριχοφυΐας. Τα Ωμέγα-3 λιπαρά οξέα θρέφουν το τριχωτό της κεφαλής και το θύλακα της τρίχας και ενισχύουν την ελαστικότητα των μαλλιών. Έτσι τα βοηθάει να αντισταθούν στο σπάσιμο και την πτώση.
Νιφάδες βρώμης. Η βρώμη περιέχει φυτικές ίνες, ωμέγα-3 λιπαρά οξέα, ψευδάργυρο, σίδηρο και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα. Οδηγούν, λοιπόν, στην ανάπτυξη ισχυρών και υγιών μαλλιών.
Φακές. Αυτά τα νόστιμα δημητριακά είναι πλούσια σε σίδηρο, ψευδάργυρο, πρωτεΐνη, φολικό οξύ και βιοτίνη, τα οποία θρέφουν τα μαλλιά σας. Το Φολικό οξύ θρέφει τα ερυθρά αιμοσφαίρια, μεταφέροντας οξυγόνο σε άλλα κύτταρα του σώματος, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στο τριχωτό της κεφαλής-ένα υγιές τριχωτό της κεφαλής οδηγεί σε εξίσου υγιή μαλλιά.
Καρότα και γλυκοπατάτες. Τα καρότα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α, η οποία βελτιώνει την υγεία του θύλακα της τρίχας. Οι γλυκοπατάτες περιέχουν β-καροτένιο, το οποίο μετατρέπεται σε βιταμίνη Α στο σώμα. Άλλες πηγές αποτελούν το μάνγκο και οι κολοκύθες.

Μανιτάρια Shiitake. Τα μανιτάρια Shiitake είναι μια σπάνια πηγή χαλκού. Ο χαλκός βελτιώνει τη δύναμη των μαλλιών και διατηρεί το φυσικό χρώμα των μαλλιών σας. Άλλες πηγές χαλκού περιλαμβάνουν σουσάμι και φύκια.
Στρείδια. Τα στρείδια είναι μια πλούσια πηγή ψευδαργύρου. Η ανεπάρκεια του ψευδαργύρου θα μπορούσε να είναι ο λόγος για τον οποίο τα μαλλιά σας είναι αραιά και πέφτουν.
Βατόμουρα. Μερικές φορές τα μαλλιά πέφτουν λόγω του οξειδωτικού στρες. Σε μια τέτοια περίπτωση, αντιοξειδωτικά όπως τα βατόμουρα θα καταπολεμήσουν το οξειδωτικό στρες. Τα βατόμουρα περιέχουν επίσης προανθοκυανιδίνη και βιταμίνη Β.
Σπιρουλίνα. Η σπιρουλίνα είναι μπλε-πράσινα φύκια που αναπτύσσονται φυσικά σε αλμυρά νερά. Περιέχει πρωτεΐνη, μαγνήσιο και χαλκό, γεγονός που προωθεί την ανάπτυξη υγιών μαλλιών.
Μαύρα φασόλια. Τα μαύρα φασόλια αποτελούν πλούσια πηγή της αλυσίνης. Η λυσίνη είναι ένα αμινοξύ που βοηθά στην απορρόφηση του ψευδαργύρου και του σιδήρου. Αυτά βοηθούν τα μαλλιά μας να ακτινοβολούν.

Δείτε επίσης:

DIY idea #8 Υφασμάτινο λαστιχάκι για τα μαλλιά

News

Post image
“Σχολείο του μέλλοντος” στην Αυστραλία
Post image
O Bansky ξεχωρίζει γι’ άλλη μια φορά με το νέο του graffiti για τους άστεγους!
Post image
Γαλλία: Ποινή φυλάκισης για γονείς που ανεβάζουν φωτογραφίες παιδιών στο Facebook

Multimedia

Post image
Παλάτια στο χιόνι
Post image
Δες το βίντεο και σκέψου αν θα το ξανακάνεις..
Post image
Cuerdas: Συγκινητικό animation μικρού μήκους για την εγκεφαλική παράλυση (βίντεο)