Post main image

Κοντεύει να συμπληρωθεί σχεδόν ένας χρόνος από την πανδημία, με πολλές οικογένειες με μικρά αλλά και μεγαλύτερα παιδιά στα πρόθυρα νευρικής κατάρρευσης, ιδιαίτερα από το φθινόπωρο και μετά, που βρίσκονται σε διαρκή αναμονή για το άνοιγμα ή το κλείσιμο των σχολείων.

Φαίνεται πως οι celebrities δεν αποτελούν εξαίρεση, καθώς η Μίλα Κούνις και ο Άστον Κούτσερ αναγκάστηκαν να αναζητήσουν δραστηριότητες για να γεμίσουν το χρόνο τους και να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, την 6χρονη Ουάιατ Ιζαμπέλ και τον 4χρονο Ντιμίτρι Πόρτγουντ.

«Έχουμε κάνει όλες τις χειροτεχνίες που υπάρχουν» είπε η 37χρονη ηθοποιός σε νέα συνέντευξή της. «Τώρα χρησιμοποιούμε ως υλικά τα σκουπίδια… έχουμε λοιπόν μια δραστηριότητα που ονομάζουμε Happy Trash [Χαρούμενα Σκουπίδια]. Δηλαδή, όταν ξεμένεις από υλικά, απλά δίνεις στα παιδιά σου μια σακούλα με ανακυκλώσιμα απορρίμματα, από τα οποία μπορούν να φτιάξουν ένα ρομπότ, ένα φρούριο ή μια πόλη».

«Όταν ξεμένεις από υλικά, απλά δίνεις στα παιδιά σου μια σακούλα με ανακυκλώσιμα απορρίμματα, από τα οποία μπορούν να φτιάξουν ένα ρομπότ, ένα φρούριο ή μια πόλη»

Το ζευγάρι πρωταγωνιστεί σε νέο διαφημιστικό σποτ για γαριδάκια και, όπως παραδέχτηκε η Κούνις, δεν έβλεπε την ώρα να ξεκινήσουν τα γυρίσματα για να δραπετεύσει λίγο από την οικογενειακή καθημερινότητα: «Είχαμε περάσει ήδη 9 με 12 μήνες καραντίνας με τα παιδιά και ήμουν σε φάση, άντε, δυο μέρες έμειναν ακόμα!» είπε χαριτολογώντας η ηθοποιός. «Και ντρέπομαι που θα το πω, αλλά σκεφτόμασταν, επιτέλους, ελευθερία!».

Η ίδια έσπευσε, πάντως, να προσθέσει ότι «αγαπώ πάρα πολύ τα παιδιά μου» και πως της φάνηκε «περίεργο» το να περάσει χρόνο μακριά τους, καθώς είναι πολύ δεμένοι. «Η οικογένειά μας ήταν ούτως ή άλλως πολύ δεμένη κι αυτό ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο από την πανδημία. Ξεχάσαμε πώς είναι να βγαίνεις από το σπίτι» κατέληξε η Κούνις.

«Η οικογένειά μας ήταν ούτως ή άλλως πολύ δεμένη κι αυτό ενισχύθηκε ακόμη περισσότερο από την πανδημία. Ξεχάσαμε πώς είναι να βγαίνεις από το σπίτι»

Στο πρώτο lockdown, μάλιστα, την άνοιξη του 2020, το ζευγάρι είχε την ευκαιρία να συνδυάσει το τερπνόν μετά του ωφελίμου, λανσάροντας το «κρασί της καραντίνας». Το σύνολο των εσόδων από τις πωλήσεις τους θα πήγαινε, όπως είχαν ανακοινώσει τότε, σε φιλανθρωπικές οργανώσεις που συμμετείχαν στον αγώνα κατά της COVID-19.